Bonjour! Do follow me . I will follow you back . :)| Dashboard | +Follow
Wonderland
Saturday, 28 January 2012 | 09:02 | 0 comments
aku sedeh sngt2..kenapa kami xkekal lama..walau p0n hnya sekejap ja dia kple ngn aku
tapi aku sayang dia sngt2..selama neyh aku hnya harap dia ja..aku tahu dia dah xleyh terima aku mcm
dulu...dan aku tahu dia dah buang aku jauh dari hidup dia..tapi kenapa dia perlu buat aku nangis !!
kenapa susah untuk aku lepaskan dia..aku skrang byak masalah !! lepas neyh aku p0n xtahu laa..
apa naseb aku lepas neyh...hnya allah ja yang tahu..dlam hal neyh aku xsalahkan dia lgsung !!

sebenar nya slah aku !! sbb aku kple ngn dia..aku xpnah bgi dia rsa kple ngn aku !!sbnar nya xdk
niat lgsung aku nak buat mcm tuwh..perngai dia lain dri yg lain..aku kple ngn dia p0n xpenah rasa kple
hnya mula2 ja aku rasa..itu p0n aku rsa hppy sngt2...lm2 kami dh xmcm dulu..dia p0n dah mcm jauh
dri aku !! last kami kple 1 dec 2011..time tuwh aku dah 0f9 fesbuk...aku p tng0k tv..filem pa xtaw
laa..tngh duk lyan neyh !! tiba2 aku rasa tersentak nk pergi 0n9 fusbuk blik !! dalm niat nak xnk tuwh
aku p0n pergi dngn rsa xsedap hati !! 0n9 tuwh aku tng0k dia hntr kt wall aku pa semua kn !! seyez
aku nangis gilaa !! smpai aku peluk abg aku sendiri !! dya ja yg pham aku !!..klaw ada perluang sekali
lagu untuk aku kembali kt hng!! aku xkn lepas kan !! aku hrap hng p0n phm aku sma :(

aku sekarang dah boleh lupakan dia..sebab aku pikir..yang dia tak bermakna bagi aku dah..aku dah buang dya jauh dari hidup aku..alhamdulillah tuhan dah bukak kan hati aku untuk lepaskan dia selamanya.!! disebabkan dia..aku hilang segala2 nya..aku rasa dia dah puas sakit kan hati aku sekrang..aku mseh sabar dngan prngai dia !! dulu dia duk kata kat kwan bek aku..dia hina sngt kwan aku tu..tapi teng0k sekrang..dia kapel ngn kwan aku sendiri..oukeyh fine aku xsalahkan dia..j0doh di tangan tuhan..terima kasih sebab remove aku..dari situ laa aku dah boleh lupakan hang..n boleh tenangkan fikiran aku..walau pon hang dah bnyak sakitkan hati aku,,,aku dah maafkan hang..sedangkan allah boleh maafkan umatnya.nie tmbah sekali manusia.. but takpa . aqu dah ada pengganti , hang pon dah ada kan ? aqu pon dah eppy sekarang dgn pengganti baru aqu sekarang . aqu harap dy tak lepas aq mcam hang lepas aq !






Haa ! dah baca ? penad letuww .. hehe .. Anywanys , thx taw sbab sudi baca .. =|


Older Post | Newer Post
About
Welcome to Wonderland Blog . DO FOLLOW . :)
Navigations Here

About Links Entries
Credit
Template by : Iezanh
Editor : Puteri Ayuni
Background by : google

The Webmaster

Puteri . 15 Years . Likes to travelling , blogging , online , SHOUT :O Hehe . Taken By Mr.DOTDOT