Bonjour! Do follow me . I will follow you back . :)| Dashboard | +Follow
Wonderland
Saturday, 7 January 2012 | 02:31 | 0 comments
hoiy readers . Hampa semua sehad ? harap2 smue sihat la nohh .. ^_^ . Amacam hari pertama hampa smua pi sekolahh ? okee ? . hikhokk . aq bnyak tnya pulak kann . okayy , tadi aq dah tnya hampa kan ? sekarang ni aq nak story kat hampa pulak hari pertama aq pi sekolah macam mana . Aq , tahun ni pi sekolah baru . Tak pergi dah scula mengkuang kat penang tu . ohh sedeyh kowd tinggal kawan2 . Hurm , nk buat camna kan terpaksa ! okayy abaikan !! Hampa semua nak taw sekolah baru aq nama apa ? Haa . Sekolah Menengah Kebangsaan Putrajaya Precint11(1) . Atoto . huhu ! Sekolah aqu ni dalam satu pagar dengan sekolah mak aku .. Mak aqu mengajar kat sekolah rendah tepi sekolah aqu ja .. 0kayy , masa pagi2 tu kan , aq bangun pukul 5.30 . Semangat niyh nak pergi sekolah baru .. Aq siap2 sampai pukul 6.40 aq keluar pergi sekolah . Sampai kat sekolah tu aq terus masok perhimpunan . Series aq blerr gila . Taw tak sebab ape aq blerr ? yelaa . aq taktaw barisan kelas aq kat mana ! adeyhh !! nasib baik pengawas tolong tunjukkan . lepas2 cikgu kasi taklimat semua . Pastu semua pelajar kena masuk ke kelas .. Aq pon ikut je laa barisan kelas aq masuk ke kelas .. Masuk2 kelas tu kann , aq pegi la duduk sebelah budak perempuan nih , Aq uat taktaw ja kat dy .. hehe ! bkn aq smbonk nahh . aq segan laa . abaikann ! pastu cikgu kelas pon masukk . N then undilah kan sapa yang jadi ketua kelas n blabla smue tu . Taw tak aq kena jadi pa ? aq kena jadi setiausaha . Haishh ! malas betoy laa .. Ehh-3 , lupa plak kan aq nk bagitaw nama kelas aq apa .. Haa . nama kelas aq 3 AL - KHINDI .0kayy lepas2 undi tu , budak perempuan yang duduk sebelah aq tu tegur aq .. dy tnya macam-2 laa .. Lepas2 tu aq jadi lah rapat dengan dia . Huhh ! nseb bek tk smbonkk . huhu .. 0ke lah sampai cni dulu aq tulis .. penadd oh taip bnyak ni ponn .. okbaii salamm ! =) 
Haa ! dah baca ? penad letuww .. hehe .. Anywanys , thx taw sbab sudi baca .. =|


| Newer Post
About
Welcome to Wonderland Blog . DO FOLLOW . :)
Navigations Here

About Links Entries
Credit
Template by : Iezanh
Editor : Puteri Ayuni
Background by : google

The Webmaster

Puteri . 15 Years . Likes to travelling , blogging , online , SHOUT :O Hehe . Taken By Mr.DOTDOT